Cumhurbaşkanı Erdoğan, Edirne’de 19 milyar lirayı aşkın yatırımın açılışını yaptı, Selimiye Camii’ni ibadete açtı ve Edirne Sarayı için tarih verdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Edirne’de düzenlenen toplu açılış ve anahtar teslim töreninde önemli yatırımları hizmete sundu. Törende, Mimar Sinan’ın ustalık eseri olan ve 4 yıl süren kapsamlı restorasyon çalışması tamamlanan Selimiye Camii yeniden ibadete açıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, eğitimden sağlığa, sanayiden çevre şehirciliğe kadar farklı alanlarda toplam 19 milyar 326 milyon lira değerindeki 65 kalem projenin açılışını gerçekleştirdiklerini duyurdu. Şehirde 4 organize sanayi bölgesinin hizmete girdiğini belirten Erdoğan, yargı hizmetlerinin hızlanması amacıyla Edirne Bölge İdare Mahkemesi’nin kurulduğunu açıkladı.
Konuşmasında tarihî mirasa sahip çıkma vurgusu yapan Erdoğan, Edirne Sarayı’nın ihya çalışmalarına başlandığını belirtti. Millî Saraylar Başkanlığı tarafından yürütülen projenin Avrupa’nın en büyük ihya çalışması olduğunu ifade eden Cumhurbaşkanı, Saray’ın 2027 yılının sonuna doğru açılacağını duyurdu. Erdoğan, Türkiye’nin gündemini eser ve hizmet siyasetiyle şekillendirmeye devam edeceklerini vurguladı.
Yorum Yap