Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, Berat Kandili dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve manevi arınma vurgusu yaptı.
Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, Berat Kandili dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. 2 Şubat 2026 tarihinde paylaşılan mesajda, bu gecenin manevi arınma, birlik ve beraberlik için önemli bir fırsat olduğu vurgulandı.
Başkan Toptaş, Berat Kandili’nin geçmişin muhasebesini yapmak ve geleceğe daha sağlam adımlarla ilerlemek için bir vesile olduğunu belirtti. Mesajında, bu özel gecenin sadece bireysel arınma değil, aynı zamanda kırılan gönüllerin onarılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi adına kıymetli bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekti.
Onikişubat Belediyesi olarak insan odaklı hizmet anlayışını sürdürdüklerini ifade eden Toptaş, sosyal yardımlardan altyapı çalışmalarına kadar her alanda faaliyetlerine devam ettiklerini aktardı. Kahramanmaraşlı hemşehrileri başta olmak üzere tüm İslam âleminin kandilini tebrik eden Başkan Toptaş, gecenin birlik ve beraberliği pekiştirmesini diledi.
Yorum Yap